یزدفردا: رياست واحد يزد در اين پيام گفت : خداي عالم را شاکریم که این افتخار را به ما داد تا در شروع سال تحصیلی بیست و نهمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد یکبار دیگر خدمتگذار این جامعه علمی باشیم.

وي افزود :عزیزانم بهترین کمال انسان علم است ،خداوند بشر را به احسن قوام آفرید و به احسن علوم فراخواند و امروز شما این دعوت را اجابت نموده اید که امید بر آن دارم با نگرش الهي و تلاش براي رسيدن به پويايي بيشتر در عرصه علم و تحقيق موفق باشید، رشد و توسعه علم در كشور يكي از اركان توسعه يافتگي و حركت به سوي تعالي و پيشرفت جامعه است كه مي‌تواند مسير حركتي آینده را هموار سازد، و بالحق که دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان در این عرصه از هیچ کوششی دریغ ننموده است .

دكتر مسلمين در ادامه گفت :واحد یزد نیز به عنوان یکی از واحد های موفق دانشگاه آزاد اسلامی که اکنون 28 سال از عمر پربرکت آن می گذرد ، با بهره گیری از اعضای هیات علمی توانمند ، فراهم نمودن فضای آموزشی مناسب و امکانات رفاهی ، به روز رسانی تجهیزات آزمایشگاهی ، تخفیف و تقسیط شهریه دانشجویی و.. سعی نموده است زمینه رشد علمی دانشجویان خود را به بهترین شکل ممکن فراهم کند و برای شما عزیزان این زمینه را فراهم کند که هیچ دغدغه ای جز تلاش علمی نداشته باشید .

وي خاطر نشان كرد : دانشگاه آزاد اسلامی یزد در طول 28 سال عمر پر برکت خود افتخارات بسیاری داشته است که از جمله آن موفقیت تیم رباتیک دانشگاه در مسابقات جهانی ربوکاپ 2011 ترکیه بوده است که در چند ماه گذشته حاصل شده است.

دکتر مسلمین در پایان گفت: اما امروز نوبت شماست که با استفاده از امکانات دانشگاه ، نقش موثري در گسترش مرزهاي دانش به منظور دستيابي به افتخارات جديد علمي داشته باشید، امیدوارم در سال تحصیلی 90-91 ، با حضور پُرنشاط و پُر از انگیزه خود ، موفقیت‌ها و پیشرفت‌های علمی فراوانی را برای خود ، دانشگاه و کشور عزیزمان داشته باشید .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا